sobota, 31 stycznia 2015

Poszukiwania utajnione

Pietruszka, Zobacz i Jachol odwiedzili przy okazji ferii zimowych rodzinę we Wrocławiu. Największą atrakcją zwiedzania okazało się oczywiście szukanie krasnali. Każdy odkryty krasnal witany było okrzykiem radości i wywoływał małą kłótnię o to kto go znalazł. Najlepszym poszukiwaczem wydawał się być Pietruszka. Za którymś razem Zochacz oświadczyła jednak stanowczo "Tego krasnala ja zobaczyłam pierwsza. Powiedziałam: O, krasnal! Tylko tak cicho że ty mamo nie usłyszałaś".

Z prawdziwą tajną agentką nikt nie wygra.

9 komentarzy:

  1. Stanowcza agentka i przekonująca. Jak tu jej nie wierzyć? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna Lalunia! Missss agentek specjalnych :*

    OdpowiedzUsuń
  3. My w Zielonej Górze szukamy Bachusków... ale na etapie dwulatka to mama szuka a Jaśko podziwia to co zobaczył i wszyscy mają też patrzeć... bo po deptaku roznosi się radosne "pacz, pacz..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Zielonej nas jeszcze nie było, ale jeśli dotrzemy to i my spróbujemy poszukać :)

      Usuń
  4. no takiej agentce to lepiej nie podskakiwać ;o) a Wrocław piękne miasto - z sentymentem wspominam okres mieszkania w tym mieście ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamo Pietruszki - byliście tak blisko i nas nie odwiedziliście? No nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kajam się. Ciągle mi po głowie chodziło że znamy kogoś z Wrocławia i nie mogłam sobie przypomnieć kogo....

      Usuń
    2. Nie bezpośrednio z Wrocławia, ale mamy bliżej niż do Warszawy ;)

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)