niedziela, 12 czerwca 2011

Udane zakupy


Mama wracała z Pietruszką i Zochaczem z kościoła, kiedy Pietruszka poprosił o loda. Mama była niechętna, bo do cukierni prowadzą strome schody bez podjazdu i jest w niej mało miejsca na wózek. Jednak Pietruszka bardzo ładnie i grzecznie prosił. Mama zaproponowała więc, żeby wszedł i kupił sobie loda sam.

Pietruszka ostatnio miewa epizody wstydliwości w obecności dużej ilości nieznanych dorosłych. Jednakże do cukierni wkroczył dziarskim krokiem i stanął na środku, konsekwentnie ignorując kolejkę. Na szczęście miła pani ekspedientka zobaczyła w tłumie czterolatka i z uśmiechem zapytała co chciałby kupić. Pietruszka odpowiedział rzeczowo "Proszę jedną kulkę śmietany". Po chwili wymaszedrował dumny i blady z upragnionym lodem śmietankowym.

Czyli widać lody kupuje się jednak łatwiej niż mrożoną włoszczyznę.

6 komentarzy:

  1. No to postęp duży :) Ja też nie lubiłam kupować w dzieciństwie, a mama jak na złość ciągle mnie po coś wysyłała i nawet teraz w dorosłym życiu wolę sklepy samoobsługowe, żeby jak najmniej rozmawiać ze sprzedawcami ;) Fajne są Twoje Szkraby :) Ja też chcę swojego najlepiej już (pewnie za miesiąc stwierdzę, że nie musiało mi się wcale tak śpieszyć) :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest to proste, ale jednak łatwiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba każdy z nas lubi takie powiedzenie, że to były udane zakupy. Ja tak mam często jak robię zakupy przez internet. Posiadając również własny sklep online zwracam uwagę na wiele kwestii. Jak czytałem wcześniej porady https://www.sendit.pl/blog/jak-przygotowac-sie-do-zalozenia-sklepu-internetowego-5-praktycznych-porad to faktycznie uruchomienie własnego sklepu musi być dobrze zaplanowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)