niedziela, 26 września 2010

Lubię...


Dziś będzie nie na temat. Kiedy Mama zakładała tego bloga, postanowiła, że będzie to taki pamiątkowy notesik z historyjkami o Pietruszce, a może kiedyś także o innych naszych dzieciach. Z założenia nie miała w nim pisać co dziś było na obiad ani jak się czuje po obejrzeniu ostatniego wydania wiadomości. Ale ponieważ już 2 osoby wystawiły Mamę do zabawy w 10 rzeczy które lubi, przymknijmy na chwilę lewe oko i udajmy, że cały internet faktycznie z zapartym tchem czeka żeby się dowiedzieć czegoś o Mamie Pietruszki.

Lubię ....
  1. Mojego męża. Nieustająco od 15 lat. Jest moim najlepszym przyjacielem i moją najlepszą przyjaciółką. I ma jeszcze kilka innych zalet o których nie wypada pisać na dzieciowym blogu.
  2. Być Matką. A nie sądziłam.
  3. Moją pracę. Lubię to co robię i to z kim to robię. Wymagało to wiele wysiłku ale było warto.
  4. Leżeć na leżaku nad ciepłym morzem. Chyba po części pochodzę od jaszczurki.
  5. Dreszcz emocji gdy otwieram skrzynkę pocztową i wyjmuję z niej plik widokówek. Nerwowe przeglądanie skąd są. Układanie ich w albumach. I Postcrossing.
  6. Muzykę. Beethovena, Robbiego Williamsa, Mezo, Davida Guettę. Czyli dość eklektycznie.
  7. Czytać książki które kończą się ślubem. Mam całą szafkę Harlequinów.
  8. Robić i oglądać zdjęcia. Mamy już kilka półek zapchanych albumami. Przez pierwszy rok życia Pietruszki zrobiłam mu 8 tysięcy zdjęć.
  9. Dobrą kuchnię. Francuską, grecką, libańską. W chwili obecnej oddałabym królestwo za tort bezowy z amaretto.
  10. Snuć plany na przyszłość. Są moim paliwem i siłą napędową. A potem je realizować. I snuć nowe.
Z pozdrowieniami dla Agry i Volaantis.

4 komentarze:

  1. cieszę się, że zdecydowałaś się dołączyć do zabawy :) również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzi mi że w ciąży raczej nie należy siedzieć przed komputerem więcej niż 4 godziny na dobę. Teraz staram się nie siedzieć dłużej jak 4 godziny, ale jeszcze przed L4 siedziałam 8 h w pracy i potem min 2 w domu.



    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa zabawa w te 10 ulubionych rzeczy. ;p

    Wytrwałości i szczęścia w małżeństwie. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, nie słyszałam o postcrossingu! Ciekawa sprawa!Taka niedzisiejsza w pozytywny sposob!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)