sobota, 6 września 2014

Nienarodzona

Mama oglądała z dzieciakami zdjęcia z ich niemowlęctwa. Najpierw Pietruszki, potem Zochacza a na końcu te Jasia, z pierwszych tygodni życia. Kiedy skończyli Zochacz poprosiła "Mamo to obejrzyjmy teraz zdjęcia jak ty byłaś dzidziusiem".

Mama pokręciła głową i powiedziała, że nie ma albumu ze zdjęciami kiedy ona była dzidziusiem. Zochacz otworzyła szeroko oczy ze zdumienia i spytała "To ty się nie urodziłaś?". Pietruszka popatrzył na siostrę z wyższością i odparł "Urodziła, urodziła. Po prostu Mamy zdjęcia są u dziadków".

6 komentarzy:

  1. ja i moje urwisy6 września 2014 12:10

    Hehe no bo jak coś nie jest udokumentowane to nieistnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawie jak "jeśli nie ma cię na Facebooku to nie istniejesz"

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, jak ja lubię czytać te wasze historie, nawet jeśli prawie nie komentuję :)



    Kiedyś córeczka koleżanki pyta:

    - Mamo, a gdzie ja byłam, zanim się urodziłam?

    - W Sercu Pana Jezusa

    - A masz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  4. czytam Was na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @bobud1973: Cieszymy się wielce że dostarczamy trochę radości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że Pietruszka sypnie coś o tym, że za Mamy czasów nie było cyfrówek, to i zdjęć niewiele ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)