wtorek, 29 kwietnia 2014

Dedukcja odmienności

Cała rodzina szła ruchliwym chodnikiem. Ponieważ dzieci biegały we wszystkie strony, Mama kazała im iść obok siebie tłumacząc "Idziemy wszyscy z tej strony. Bo w Polsce obowiązuje ruch prawostronny."

Pietruszka kiwnął głową i stwierdził "Tak. Ale w Anglii jest ruch lewostronny". Rodzice potwierdzili, po czym zainteresowali się skąd Pietruszka o tym wie. Pietruszka odparł spokojnie "Sam to wymyśliłem. No bo ja mam taki autobus z bajki "Auta". I on jest z Anglii. I ma kierownicę po prawej stronie. Czyli tam musi być ruch lewostronny".

Rodzice potrzebowali dłuższej chwili żeby odzyskać mowę.

7 komentarzy:

  1. Yyyy. Mieliście jakiegoś geniusza albo detektywa w rodzinie? Bo tu się geny Holmesa odzywają wyraźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja i moje urwisy29 kwietnia 2014 10:28

    cwaniak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi się wydaje, że na urodziny Pietruszki nie zabrakło życzeń logicznego myślenia. No to się spełniają :) I aż mowę odejmuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)