czwartek, 15 marca 2012

Kolejny rok za nami


Choć trudno w to uwierzyć, pietruszkowo-zochaczowy blog ma już 3 lata. Zgodnie z coroczną tradycją, Mama i Tata chcieli bardzo serdecznie pozdrowić wszystkich czytelników i podziękować za rady, komentarze i ciepłe słowa.

W sposób szczególny bo po raz pierwszy Mama chciała podziękować wszystkim tym, którzy w tym roku kliknęli niebieski guzik na Facebooku. Mama nadal nie do końca ogarnia tę stronę i wie, że na pewno mogłaby prowadzić ja lepiej i fajniej. Ale stara się jak umie i cały czas się uczy. A Wasza obecność motywuje ją żeby się nie poddawać.

Tradycyjnie pozdrawiamy więc naszych stałych bywalców i tych, którzy nas w taki czy inny sposób polecają na swych blogach. Jeśli w gąszczu linków ktoś się zapodział to przepraszamy i prosimy o sygnał w komentarzach.

Pietruszkowo

Szkocka Pomponiada

Zochulek i Martuśka

Przemyślenia Volaantis

Kiddie i nie tylko

Radości Mikid3

Rysa na duszy

Tygryskowa rodzinka

Expecting się doczekała

Bartusiowo z Pragi

Ta co zasłużyła na bliźniaki

Trójpak i Mopsiki

Kolory wspomnień

Niecodzienność Bereniki

MamoSapiens

Evelio i jej Astronauta

Czekoladowe Szczęście

Goja i spółka

Familijni

Apiz też ma Zosię

Małe Ziarenko

Zmora i Kropek

Smyrek i La Luna

Mysza K

Panna Bell

Myśli nieposkładane

Lilianka

Mamosfera (chwilowo na urlopie)

Pachnąca poziomkami

Chabazie o Kominku

Nie-zwyczajna Ambiguity

Jagodowy Świat

Margherita-S

Sara i Wania

Mama choć bezdzietna

Maryś

Z głębi duszy Witaminki

Daria

Myszor i Mama

Dwa serca drugiej kreseczki

Mama pisze

Podmiejski czworokącik

Piotruś Pan Okruszek

Marzenia z duszy szeptane

Zobaczone, usłyszane, przeczytane

Małe rzeczy a cieszą

Katarzynka chwyta dzień

Czapka Krasnala

Wernerki

Tunder

Anty-pro-ana

Wszystkie Tutki

 

P.S. Mama bardzo przeprasza wszystkich gości którzy mają blogi na blogspocie i wymagają logowania. Mama nie ma konta OpenID czy innych które są wymagane. A myśl o zakładaniu kolejnej wirtualnej osobowości przyprawia Mamę o ból głowy. Mama zagląda. Ale komentować nie ma jak, choć czasem bardzo ma ochotę.

20 komentarzy:

  1. najlepszego urodzinowo, tort, szampan i co tam jeszcze!!!! Wielu lat pisania!!!



    A co do blogspota - też mialam z tym długo klopot, a w końcu obczaiłam, co i jak. masz tam w opcjach komentarza do wyboru różne różności, min. to Open ID, i tam jest nazwa/adres URL. i tam wpisujesz swój nick i adres bloga i działa :)



    I dzięki za pamięć i honorowe pierwsze miejsce na liście - wzruszyłam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wspanialego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie ten blog,podoba mi się styl pisania a przede wszystkim przygody Pietruszki i Zochacza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę byś pisała tak długo, byś mogła opisać przygody swoich wnuków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też z Bartkiem gratulujemy! Przy okazji się zorientowałam, że przegapiłam moją pierwszą rocznicę-piszę o rok dłuzej, niż się spodziewałam niz wtrwam...ale czytanie takich fajnych blogów jak o Pietruszce i Zochaczu mobilizuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Również ślemy gratulacje i życzymy kolejnych lat blogowej aktywności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiamy i życzymy następnych owocnych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Przy takich fajnych potomkach kolejne świetne lata bloga gwarantowane :)

    OdpowiedzUsuń

  9. Dziękujemy za włączenie nas do listy pod tak pięknym hasłem "pachnąca poziomkami".

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za dobre słowa. Strasznie mi na sercu cieplutko.



    @ Agra: owszem, jeśli właściciel na to pozwala to można czasem się tylko podpisać nickiem i stroną. Ale niektóre blogi wymagają jednak logowania.



    @ skorona - pięknie ślicznie, ale ja nie mogę wejść na Twojego bloga O_O. Zaraz maila Ci wyślę.

    OdpowiedzUsuń
  11. 100 lat, 100 lat! Uwielbiam Za bezpretensjonalność, genialny humor oraz za Pietruszkę i Zochacza naturalmą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat!!! Poranną kawusią zasłużony toast wznoszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. No tak, ograniczyłam dostęp. Jest tylko na zaproszenie. Chciałam Wam je wysłać, ale nigdzie nie mogłam znaleźć @, żeby napisać. No i niestety wiąże się to z kontem na gmailu:/

    OdpowiedzUsuń
  14. @ Skorona: Czyli konto na gazecie nie wystarczy (nick@gazeta.pl)?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo serdecznie gratulujemy i czekamy na wiecej Waszych cudnych historyjek (ktorych na pewno Zochacz i Pietruszka beda bezustannie dostarczac;))!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem pewna, ale chyba nie:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, ze jestem na liście:) Zaglądam tak często, jak tylko to możliwe, czasem zostawiam komentarz:)



    Bardzo lubię Twoje dzieciaki i sposób w jakim o nich opowiadasz. Trzymaj tak dalej:)



    Maryś

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyłączam się do życzeń stu lat dla bloga (oraz piszącej go Mamy) :) Poprzedni wygląd graficzny bardziej mi się podobał, ale może to kwestia przyzwyczajenia? Historie pozostają bez zmian fascynujące :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo to już 3 lata :) bardzo lubię i zaglądam, czytając opowieści o Twoich dzieciaczkach :) spisuj dalej i twórz te wspaniałe pudełko wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepszego i kolejnych lat na blogu;) My też polecamy! mamosapiens.blox.pl ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)