niedziela, 30 marca 2014

Zagadka konstrukcyjna

Zanim zejdziecie na dół wpisu, zastanówcie się Drodzy Czytelnicy co widzicie na zdjęciu.


Oczywiście macie rację. To jest statek, który na pokładzie ma rozpięty namiot. Namiot jest konieczny, ponieważ statek płynie do Afryki. A właściwie już przypłynął. Teraz jest zacumowany bo Pietruszka udał się na polowanie - tuż przy statku widać upolowanego hipopotama. Choć nie jest on tak do końca upolowany, bo Zochacz na to nie pozwoliła, argumentując, że przecież jest to jej hipopotam, który broni ją przed wilkami.

Gromadka dzieci stawia cały dom na głowie. Ale w takich chwilach Mama ma poczucie, że warto.

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam wyobraźnię Pietruszkowo-Zochaczową!!! A jak jeszcze Jaś dołączy.... oho, ho, będzie się działo :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja i moje urwisy30 marca 2014 12:11

    Mają bogatą wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam, że to jakaś baza :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obstawiałam namiot lub żaglówkę, czyli chyba można uznać, że zgadłam? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam taki statek kosmiczny z koca i małej drabinki ;) Ale najdziwniejsze i bardzo smutne jest to, że mój młodszy brat kompletnie tego nie pamięta, a bawił się przecież ze mną :)
    Jaś nie ma wyboru, też musi mieć taką niesamowitą wyobraźnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja :) dzieci są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bezcenne sa takie chwile:) A wyobraznia dziecieca nie zna granic jednak;)

    OdpowiedzUsuń
  8. haaa zgadłam, że to statek ;o) a budowla pierwsza klasa ;o)

    no tak do końca hipcia zabijać nie można bo jak będzie bronić ;o)

    a propos hipcia to od razu to mi się przypomniało ;o)



    www.youtube.com/watch?v=tplyHI_30qk

    OdpowiedzUsuń
  9. Kreatywność dzieci to dobry znak na przyszłość :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No pewnie, że wielki statek który wyruszył na wspaniałą wyprawę. Afryka brzmi bardzo kusząco :) Moje dziewczynki uwielbiają takie zabawy. A zaczęło się tak niewinnie ... wyprawy do zoo, dżungli kiedy starsza miała roczek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)