niedziela, 11 listopada 2012

Przepis na udane popołudnie

Składniki:
  • opakowanie różowej ciastoliny (szt. 1)
  • młodsza siostra (szt. 1)
Przygotowanie:

Ciastolinę dzielimy na dwie nierówne części (proporcja nie ma znaczenia). Z obu części robimy kulki (nie muszą być idealnie okrągłe). Mniejszą kulkę mocujemy na górze większej kulki. Idziemy do młodszej siostry i mówimy "Popatrz mam świnkę!". Gonimy młodszą siostrę (uciekającą z krzykiem "Ja sie boje sinki!") dookoła stołu. Powtarzamy dopóki któraś ze stron nie padnie.

Z dużym prawdopodobieństwem pierwszy padnie stół.

13 komentarzy:

  1. Świetni są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha ale u Was wesoło ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. hi hi, niestety nie do powtórzenia u nas, bo brakuje nam drugiego składnika ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do zabawy blogowej - u mnie szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nie mamy wszystkich składników...:(

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja oczywiście nikogo nie namawiam, ale jak składników brakuje to może warto iść do sklepu ;). Albo przynajmniej pożyczyć od sąsiadki. Względnie wpaść do nas - zwiększenie ilości składników tylko polepszy zabawę ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. ps. Nominowałam Cię do zabawy Liebster Blog. Będzie mi miło, jeśli weźmiesz w niej udział. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten przepis jest wspaniały:) i jaki łatwy do wykonania!:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. U was chyba sporo miejsca (to bieganie wokół stołu) przepis super, gdzie nie trzeba "potrawy" ustawiać na 30min. w temp. 220stC Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowici są :) Maciowi też by się młodsze rodzeństwo przydało, nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)