niedziela, 9 maja 2010

Regulamin porządkowy


Pietruszka przytulał się z Mamą na dobranoc. W pewnym momencie powiedział dociekliwym głosem "I będziesz grzeczna?". Kiedy Mama potwierdziła, odpytywał dalej, egzekwując od Mamy kolejne obietnice:

  • "I nie będziesz sama przechodziła przez ulicę tylko poczekasz na mnie i Tatę?"

  • "I nie będziesz kopać mojego fotelika?"

  • "I nie będziesz uciekać bo ja nie mam siły za tobą biegać?"

Kiedy Mama obiecała podporządkować się regulaminowi Pietruszka uśmiechnął się i pozwolił Mamie iść spać.

4 komentarze:

  1. O matko, kopiesz mu fotelik??? Uciekasz???

    OdpowiedzUsuń
  2. I do tego sama przechodzisz przez ulicę??????

    OdpowiedzUsuń
  3. no no nie ładnie! Pietruszka ma rację, regulamin porządkowy to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej mnie urzekł ostatni punkt. Zastanawiam się czy gdybym w rozmowach z młodym podawała bardziej konkretne argumenty, to usłyszałabym ""I nie będziesz uciekać bo ja nie mam siły za tobą biegać przecież jestem w ciąży" ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)