środa, 27 lutego 2013

Przepis na zasypianie


Podczas rozmowy telefonicznej z Mamą, Babcia Krysia żaliła się jej, że nie może ostatnio spać bo denerwuje się różnymi sprawami. Przysłuchujący się rozmowie Pietruszka zakrzyknął "Babcia nie może spać? To ja mam świetny sposób na to jak zasnąć".

Zaintrygowana Mama podała synowi słuchawkę i ten zaczął tłumaczyć "Babciu, żeby zasnąć trzeba się odwrócić do ściany, albo do szafy i długo mieć zamknięte oczy. I wtedy się zaśnie".

Rozweselona Babcia spytała wnuczka "A o czym mam wtedy myśleć?" Zaskoczony Pietruszka odparł "O spaniu!".

W sumie to chyba najtrafniejsza rada.

6 komentarzy:

  1. ciekawe czy dziala przy pełni ksieżyca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że mam ścianę, bo z szafą gorzej... coś czuję, że to będzie można opatentować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj nie mogłam zasnąć. I przypomniała mi się Pietruszkowa rada... w życie wprowadziłam i ZADZIAŁAŁO!!! Dzięki, Pietruszko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Ennka: cieszę się bardzo, musze mu przekazać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra rada :) ale mam nadzieję, że babcia już ma mniej trosk, życzę jej tego z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)