niedziela, 20 lutego 2011

Zalety kandydata na męża


Pietruszka wszedł do pokoju i oznajmił Mamie "Ty jesteś Śnieżką a ja jestem twoim księciem". Mama się zgodziła, po czym spytała co takiego Śnieżka i książe będą robić. Pietruszka wyjaśnił "Weźmiemy ślub i będziemy mieszkać w zamku". Mama pytała dalej, chcąc wiedzieć co będą robić jak już zamieszkają w zamku. Pietruszka zastanowił się po czym powiedział przepraszającym głosem "Ja będę musiał czasem chodzić do pracy". Śnieżka drążyła temat i spytała co książe będzie robić po powrocie z pracy. Książe wyjaśnił bez chwili wahania "Będę się zajmował dziećmi".

Śnieżka doszła do wniosku, że żadna rozsądna dziewczyna nie odrzuciłaby takich oświadczyn.

5 komentarzy:

  1. Gdybym była ciut młodsza.... to bym sobie miejscówkę zaklepała;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie żadna kobietka odrzuciłaby takich deklaracji;))) Oby mu tak zostało na przyszłość;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) super facet rośnie z Piotrusia.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czy pamiętasz, ale ja mam dwie panny...obie wolne..

    będę dobrą teściową obiecuję :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)