środa, 23 lutego 2011

Powody do sympatii


Wracając z przedszkola, Pietruszka zwykle znajduje jakiś patyk. Patyk staje się mieczem, którym książe-Pietruszka walczy ze smokami. Pomysł ten niezbyt się Mamie podoba, bo Mama ciągle się boi, że Pietruszka tym patykiem wybije sobie (lub komuś) oko.

Aby uświadomić Pietruszce jak ważne jest oko, Mama zarządziła obejrzenie bajki o oku. Pietruszka stanowczo pomysł ten oprotestował, twierdząc, że chce bajkę o nerkach. Mama była nieustępliwa. Pietruszka zaczął jęczeć. Mama spytała więc dlaczego tak bardzo chce obejrzeć odcinek o nerkach. Pietruszka wyjaśnił bez namysłu "Bo nerki filtrują krew i robi się siusiu. A ja lubię sikać. Ja chcę bajkę o nerkach!".

Mama pokiwała głową ze zrozumieniem. I włączyła odcinek o oku.

3 komentarze:

  1. Podziwiam za konsekwencje mnie jej niestety brakuje co Wojtek często potrafi wykorzystać;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, no swoja droga to jestem pod wrazeniem jak duzo Pietruszka z tych fimow zapamietuje!!

    Ja chyba tez bym wolala o nerkach niz o oku, tak na marginesie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nerki zostaw na nagrodę:-))) chociaz tak mysle...ze patykiem to i z nerkami mozna cos zrobic.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)