czwartek, 4 listopada 2010

System nagród


Nie od dziś wiadomo, że nie to jest nagrodą co nagrodą obiektywnie zostało nazwane tylko to co w danej społeczności jest obiektem pożądania i dowodem wyróżnienia.

Wczoraj po powrocie z przedszkola Pietruszka raportował z wypiekami na twarzy "Bo jak szliśmy na podwórko to ja się pierwszy ubrałem. I w nagrodę dostałem worek ze śmieciami i wyrzuciłem go do żółtego kosza (tj. kosza na surowce wtórne)!".

Mama musi iść na doszkalanie do opiekunek w przedszkolu, żeby się dowiedzieć jak osiągnąć to, że w domu również możliwość wyrzucenia śmieci będzie wielką nagrodą.

6 komentarzy:

  1. Jak sie dokształcisz, to poprosze o instrukcje!!!!!! Przyda mi sie na obu moich facetów....

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też poproszę o te instrukcje:))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. dołączam się do próśb!!! bo to naprawdę wyczyn, żeby wyrzucenie śmieci stało się nagrodą... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale coś w tym jest. Bo Fifi juz od dawna widząc że wybieram się na strych wieszać pranie mówi "Mamusiu byłem grzeczny mogę Ci pomóc wieszać pranie?"

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak juz spiszesz te instrukcje to tez prosze o uswiadomienie mnie jak to robic!!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)