poniedziałek, 14 lipca 2014

Pech

Zochacz poprosiła o jogurt. Mama podała jej ten o najkrótszym terminie przydatności. Wtedy córka zaczęła marudzić że chce inny smak. Zirytowana Mama powiedziała "Nie marudź Zochacz, są dzieci które w ogóle nie mają co jeść".

Zochacz szeroko otworzyła oczy po czym powiedziała "Tak, są dzieci które mają pecha i nie mają co jeść". Mama pokręciła głową i wyjaśniła córci, że to nie dzieci mają pecha tylko ich rodzice nie mają pieniędzy żeby kupić dla nich jedzenie. Zochacz myślała chwilę, po czym bez protestu zjadła zaproponowany przez Mamę jogurt.

3 komentarze:

  1. ja i moje urwisy14 lipca 2014 18:25

    Ja mówię, że dzieci w afryce głodują i muszą nałapać sobie much na obiad, to mi odpowiadają, że przynajmniej dziennie mają mięso...eh te dzieciaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś wspomniałam, że są dzieci, które rodzą się bez rączek...przez kilka dni musiałam tłumaczyć jak sobie radzą z jedzeniem, ubieraniem, drapaniem po głowie itd.

    OdpowiedzUsuń
  3. super masz podejście do dzieci ;o) nie wiem, czy ja takowe będę posiadać. ;o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)