piątek, 21 stycznia 2011

Kreativ Blogger


Mama już dawno powiedziała, że blog jest li tylko o Pietruszce. No i o Zosi. Więc zamierzała przemilczeć nagrodę przyznaną przez Agrę. No ale co Mama poradzi, że od 3 miesięcy została fanką różu?! A ten obrazek jest taki śliczny :).

Więc żeby nie sprzeniewierzyć się zasadom za bardzo, będzie 7 rzeczy których nie wiecie o Pietruszce i Zosi:

  1. Pietruszka i Zosia urodzili się tego samego dnia miesiąca.
  2. Oboje urodzili się z długimi, ciemnymi włosami.
  3. Mama i Tata mają 3 kuzynów w pierwszej linii, którzy mają na imię Piotr. I ani jednej kuzynki Zosi.
  4. Pietruszka i Zosia są żywym dowodem na to, że WHO ma rację mówiąc, że dziecko jest w stanie przeżyć kilka miesięcy jedząc tylko mleko mamy. A nawet więcej, są żywym dowodem na to, że siatki centylowe są dla mięczaków a 97 centyl to tylko punkt odniesienia.
  5. Pietruszka i Zosia uwielbiają kąpiele. Oczywiście pod warunkiem że kąpie ich Tata.
  6. Pietruszka mówi o siostrze zawsze "Moja Zosia". A Zosia mówi o bracie "Aghu!". I najpiękniej uśmiecha się do niego. No i do żyrandola w salonie.
  7. Zarówno Pietruszka jak i Zosia nie są podobni do nikogo w rodzinie. Za to są bardzo podobni do siebie wzajemnie. Ku wielkiej radości Mamy i Taty.

No i oczywiście lista tych, którzy dostają różowy znaczek ode mnie:
1. Rysa na duszy - bo jest bardzo dzielna
2. Mama Rysia i Zuzi - bo jest pełna ciepła
3. Volantis - na odwagę
4. Mama Zochulka i Martusi - za sercowy album
5. Asia - za nadzieję, że matka karmiąca też człowiek
6. Maheda - bo biust ważna rzecz
7. Ladetre - za pisanie nie tylko o codzienności

6 komentarzy:

  1. Mamo Pietruszki - dziekuje serdecznie!!! A to mi niespodzianke sprawilas tym wyroznieniem :)) Znaczek rzeczywiscie sliczniutki, bedzie mi milo wkleic go do siebie!

    A z siedmiu rzeczy, ktorych rzeczywiscie nie wiedzialam o Pietruszce i Zosi to najbardziej zaskoczyla mnie ta informacja o mnogosci Piotrusiow w Waszej rodzinie!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję, na pewno taki znaczek od naprawdę wyjątkowej osoby mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamo_pietruszki bardzo cię przepraszam, że dopiero teraz pisze ale nie czytałam tego wpisu.

    Zobaczyłam napis kretiv coś tam... i myślałam że to jakiś konkurs:)

    Bardzo ci dziękuje za wyróżnienie tylko kompletnie nie mam pojęcia o co w tym wszytskim chodzi....

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, dopiero przeczytałam. Dziękuję. Czuję się wyróżniona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem, że mogę sobie go przypiąć na stronę? :-D

    Ukłony :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)