czwartek, 15 marca 2018

9 urodziny bloga

Ludzie czasem pytają Mamy jak znajduje czas na bloga, pracując i zajmując się trójką dzieci. Mama zwykle się uśmiecha i mówi, że bloga pisze ot tak, w międzyczasie. I tego międzyczasu uzbierało się już 9 lat, zaklętych w ponad dwóch tysiącach historyjek. Mama lubi je pisać, lubi do nich wracać,  a najbardziej lubi kiedy słyszy, że swoją notką sprawiła komuś radość.

Dlatego jak co roku, w blogowe urodziny Mama pozdrawia serdecznie swoich Wspaniałych Czytelników. Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas, za uśmiech, za dobre rady. Mam nadzieję, że za rok będziemy razem świętować nasz mały jubileusz.

11 komentarzy:

  1. za uśmiech, za to,że często "robicie mi dzień", za optymizm i Miłość, jaka wyziera spomiędzy wierszów DZIĘKUJĘ Grażyna Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. No to życzę wielu kolejnych lat i tysięcy nowych historii 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Spory kawał czasu :) Ja żałuję, że nie wiedziałąm o istnieniu blogów jak urodziłam córkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to do dziesiątej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ZCekamy na kolejne lata ;)
    Gratulacje - całokształtu

    OdpowiedzUsuń
  6. 9 lat blogowania - piękny staż :). Wszystkiego co najlepsze na kolejne potęgi tej liczby. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat ! :) I kolejnych 2000 notek :) Oby ich bohaterowie nadal dostarczali inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Wasz blog, poprawia mi humor, najbardziej lubię Zochacz

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje Mamie za pisana historie pieknej Rodziny.Serdecznie pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie chciałabym poznać Waszą rodzinkę! Jesteście dla mnie wzorem do naśladowania. Gdy czytam Twoje wpisy to czuję jakby Wasz czas płynął trochę wolniej niż u mnie. Jak znajdujesz czas zdradź mi!? Brawo dla Was! I kolejnych 10 lat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)