piątek, 20 maja 2011

Tajemnice matek


Pietruszka spotkał na podwórku kolegę z grupy. Bawili się wesoło a ich mamy rozmawiały na ławeczce, chuśtając w wózkach młodsze rodzeństwo. W pewnym momencie chłopcy przybiegli na chwilę do ławeczki. Pietruszka rzucił okiem na Mamę, po czym poinformował Maćka "A moja Mama ma czerwone paznokcie u nóg!". Maciek pokiwał głową ze zrozumieniem i odparł "Moja też kiedyś miała".

Mamy rzuciły szybko okiem na swoje stopy ubrane w półbuty po czym uśmiechnęły się pod nosem. Kto by pomyślał, że synowie będą się dzielić z kolegami akurat takimi informacjami.

4 komentarze:

  1. Haha, świetne... Mały zdrajca!

    OdpowiedzUsuń
  2. :D dzieci widzą więcej. Kacperek ostatnio poinformował kolegę mojego męża:"A moja mamuś to nosi takie pieluszki dla kobiet" myślałam, że padnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czego nie słyszymy...;), może to i lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe o czym oni rozmawiaja???:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)