piątek, 30 maja 2014

Wyznaczniki upływającego czasu

Zochacz narysowała obrazek - przedstawia on ślub Mamy i Taty. Ponieważ jakość zdjęcia nie jest idealna, Mama wyjaśnia że Tata jest po prawej a Mama po lewej. Co można poznać po tym, że w lewej dłoni Mama trzyma torebkę. Oraz po czerwonej postaci na środku Mamy sukienki - jest to Jaś który mieszka u Mamy w brzuszku.

W kwestii torebki Mamy wspomnienia są mgliste, w końcu było to kilkanaście lat temu. Ale niewielu rzeczy w życiu Mama jest równie pewna jak tego, że w dniu swego ślubu nie miała w brzuszku żadnego dzidziusia. Widać jednak dla Zochacz "dziś" to czas kiedy rodzina liczy pięć osób. "Dawno temu" to czasy kiedy Jaś był jeszcze w brzuszku. Bardziej odległa historia nie istnieje.




5 komentarzy:

  1. ja i moje urwisy30 maja 2014 11:19

    Śliczny rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Córa podobny namalowała, tylko u nas dzidziuś akurat się zgadzał ;) Ba! Teraz stwierdziła, że skoro znowu mam dzidziusia w brzuszku, to pewnie będę brała ślub :D Już nie pytałam czy z tym samym mężem? ;P

    Córa też nie może uwierzyć, że były czasy kiedy jej nie było. Niby zaczaiła już, że "i nigdzie mnie nie było wtedy, ani w żłobku, ani u babci", ale widać, że nadal w głowie się to nie mieści ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie... Pewnie, co to za życie było bez Jasia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie się prezentujecie i Jaś jaki przystojny. ;o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)