czwartek, 27 lutego 2014

Nietypowy bączek

Wracając wczoraj z przedszkola Zochacz z dumą ogłosiła, że uczyli się dziś piosenki o bączku. Rodzice oczywiście z entuzjazmem poprosili żeby ją zaśpiewała. Szło to tak:

Był sobie mały okrągły bączek,
Był okrąglutki i nie miał rączek
Miał lukrowaną złocistą skórkę,
A w środku dziurkę
Na konfiturkę



Mamy wyobraźnia skończyła się kiedy spróbowała zobaczyć bączka z dziurką na konfiturkę. Szczęśliwie Tata wykazał się refleksem "Kochanie a to był bączek czy pączek?".

Uff. Tłusty Czwartek. Świat wrócił na właściwe tory.

7 komentarzy:

  1. ech, ci rodzice.. ograniczają kreatywność dziecięcą... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ... bączek z konfiturką w środku - to ciekawa racjonalizacja menu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tytule inny bączek mi się od razu skojarzył ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kropko, zdaje się mnie, że i ja o TYM INNYM bączku pomyślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bączek czy pączek z konfiturką w środku każdy pyszny ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może to tak celowo taka zagadka? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uff, też na początku się zastanawiałam, co za straszna piosenka :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)