sobota, 1 listopada 2014

Czas na wypoczynek

Wracając z przedszkola Zochacz urwała sznurek w rękawiczkach. Po powrocie do domu położyła je na kanapie i grzecznie poprosiła Mamę żeby przyszyła sznurek. Mama obiecała że zrobi to jak tylko będzie miała chwilkę.

Po mniej więcej godzinie Zochacz zauważyła rękawiczki i spytała Mamy z wyrzutem dlaczego jeszcze nie są zszyte. Mama westchnęła ciężko i powiedziała "Córko, przecież odkąd tylko przyszliśmy ciągle zajmuję się wami. Sprawdzałam Pietruszce zeszyty, karmiłam Jachola, szukałam ci kredek. Ani przez chwilę nie odpoczywałam przecież".

Zochacz spojrzała na Mamę poważnie, po czym odparła uspokajającym tonem "Odpoczniesz jak będziesz spała!". Niestety Mama się obawa, że Jachol ma na ten temat inną opinię.

17 komentarzy:

  1. Zochacz. Nic dodać nić ująć. Rezolutną Córkę macie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miało być nić dodać, nić ująć/ uciąć.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. możesz Zochaczowi zaśpiewać, bo Jachol to chyba nie bardzo jest w temacie przeżyj to sam_a/ przyszyj to sam/a :) już kończę rozbestwiłam się z komentarzami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic przeciwko rozbestwianiu w komentarzach ;). A córka mówiła w dobrej wierze, uspokajającym tonem ... Ech, jeszcze w życiu dziewczyna zrozumie jak bardzo się myli ...

      Usuń
    2. Wierzę w dobre intencje i łagodny ton Latorośli. :) Mam odmienne poczucie humoru. Wybacz. :)

      Usuń
    3. Ależ ja mam poczucie humoru dokładnie takie jak Ty ;). Chciałam tylko powiedzieć, że ten kamień był tym cięższy iż Zochacz mówiła to bez przekory czy sarkazmu. Więc nawet się jej porządnie zbesztać nie dało :D

      Usuń
    4. Swoja swoją zawsze znajdzie! Ależ ja nie posądzam Zochacza o sarkazm, przekorę i inne brewerie. :) Pomóc Ci dźwigać?

      Usuń
  4. Podziwiam Zochacza, ja najpewniej zgubiłabym rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tiaaa... U nas to wygląda tak. Wieczorem. Ja: "Idziecie spać, jestem już zmęczona". Gabryś, pocieszająco: "Nic się nieeee martw. A opowiesz bajkę?" :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamo:
    Nie wiem czy to pomoże, ale w ramach odpoczynku proponuję dźwięki, chyba,że preferujesz Ciszę:
    http://www.youtube.com/watch?v=gjbLUxHNWdU

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha, super, nie zebym cos mamusiu mówiła, ale ma to sens ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak zdroworozsądkowe zdanie :)
    Dzieci maja do tego dar :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, prowadzą bardzo podobne dialogi z moim 3-latkiem :). Pozdrawiam (i zapraszam "do siebie")

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe cwaniara, żeby jeszcze tak było można ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)